Najbolji frizer u Beogradu

najbolji-frizer-u-beogradu

Pitanje koje često postavljate u svojoj okolini i pretraživajući internetom je definitivno, ko je “najbolji frizer u Beogradu“? Na to pitanje je nezahvalno odgovoriti, verovatno kao i na pitanja, ko je najbolji pevač? Ko je najbolji fudbaler? Ili koji auto je najbolji? Svako ima svoje razloge zašto smatra da je nešto ili neko najbolji u nekoj oblasti. Takođe znamo da ne može niko da zasigurno tvrdi da je najbolji u nečemu, jer i od boljeg uvek postoji bolji. 🙂

Ovaj tekst nema nameru nikoga da omalovažava, niti da bilo koga uzdiže, samo imamo želju da skrenemo pažnju na karakteristike koje bi trebale nekog da svrstaju u pojam “najbolji frizer u Beogradu“.

Za početak, da bi neko bio najbolji u nečemu, mora da ima dosta kvaliteta koji ga mogu pozicionirati kao takvog. Kad je u pitanju “najbolji frizer u Beogradu“, koji su to kvaliteti koji su potrebni?

Da li su u pitanju godine iskustva frizera?

Godine iskustva naravno da pokazuju da je u pitanju dosta rada i truda ono što stoji iza nekog. Ali ne mora uvek da bude tako. Primera radi, imati dosta godina iskustva po lokalnim salonima, koji rade isključivo uslužno farbanje ( sa farbom koju im donesete, koju pomešaju sa hidrogenom i samo vam namažu ). Ili pak opcija gde sve svoje klijente farbaju isključivo u dva tona npr. 5ce i 6ice, jer su jel’te naučili samo to da pogode i tako sve svoje klijente ubeđuju da im ta boja najbolje stoji ( tako je primetićete dosta takvih po instagramu, koji se diče da su dosta uspešni). Ili naprimer frizeri koji nikada nisu došli samostalno do formule koju trebaju umutiti za neki rezultat, nego im je glavni majstor u salonu mutio boju i onda su samo razmazivali istu.

Sa druge strane imate, mlade talentovane i kreativne frizere, kojima su boje inspiracija i stalna potraga za novom kombinacijom i za njih predstavlja izazov. Ti mladi frizeri, se upuštaju i da pogreše, dok ne dođu do prave kombinacije. Naravno, moraju da imaju i klijente koji im dopuste, eventualne propuste. 🙂

I naravno imate frizere sa dugogodišnjim iskustvom kolorisanja kose, koji su smeli i spremni na sve moguće izazove, i tako godinama to sa uspehom izvode. Za njih godine predstavljaju samo dodatnu nadogradnju u svom iskustvu kombinovanja tonova boje i kolorisanja kose glave. Nažalost, po našoj iskustvenoj proceni takvih u Beogradu ima manje od 50, što je razočaravajuće s’ obzirom da je podatak da salona u Beogradu ima preko 5000. To pokazuje da ni 1% frizera u Beogradu ne poznaje dovoljno dobro kolorisanje kose.

Zadovoljni klijenti?

Svi ćete reći da su zadovoljni klijenti, ono što predstavlja nekog kao vrhunskog stručnjaka. Ali nažalost i ovde postoji, ali. Nije svaki klijent isti. Postoje klijenti, kojima je skoro nebitno kako će finalno izgledati njegova kosa. Postoje oni, koji nažalost nisu u stanju da prepoznaju razliku između dobrog i lošeg kolora. Takođe postoje klijenti koji nikada nisu dovoljno zadovoljni. I naravno postoje oni, koji znaju da primete razliku, kojima je izgled njihove kose dosta važan, a istovremeno zahtevnim i znaju da uoče razliku u kvalitetu kolorisanja kose među frizerima.

Ono na šta smo mi ponosni, da imamo fenomenalne klijente kojima smo zahvalni što znaju da cene kvalitet kolorisanja kose koju profesionalni frizer Ivana Blagojević kao osnivač frizerskog salona Refresh radi.

Fenomenalni radovi?

Danas uz pojavu digitalizacije koja je prisutna u skoro svim poslovnim sferama, došlo je i do zloupotreba iste. Masovno se na profilima društvenih mreža, mogu videti radovi koji su ili preuzeti ili fotošopirani. Da nažalost je tako. Mnogi koriste raznorazne tehnike, ne bi li slika njihovog rada koju okače bila što impresivnija. A istina je skroz drugačija.

Nažalost, broj takvih je sve veći, i umesto da uložu novac u dodatnu edukaciju i seminare koji će im pomoći da budu bolji majstori, oni pribegavaju jednostavnijem i brzim rešenjima te angažovanju grafičkog dizajnera koji će njihovu sliku učiniti što boljom.

Savet kad je edukacija u pitanju, za one frizere koji žele da se usavrše je Invest in your hair projekat.

Postoje i oni koji imaju stvarno božanstvene radove, ali nažalost kamera kojom slikaju, nije dovoljno dobra da prikaže njihovo umeće.

Najbolji primer dobro kolorisane kose je kada nije velika razlika između okačene slike i frizure uživo. Kada je čak uživo kosa još lepša. Kada vaša boja traje i posle nekoliko pranja, ili je čak još bolja. A ne, da se posle 2 pranje izgubi prvobitna boja.

Pratioci na društvenim mrežama?

Pojava društvenih mreža je sa jedne strane mnogima pomogla da se “afirmišu”, drugima da prošire svoje znanje, a trećima da izgrade lažni uticaj. Kao i u svim ostalim profesijama, tako i u frizerkom poslu, postoje profili pojedinih salona ili frizera koji igraju neprekidnu trku oko broja pratioca.

Takođe imamo pojedine koji se služe dobro poznatom tehnikom kupovine pratioca, ne bi li svoj ego zadovoljili. Ali to bi bilo u redu, da na klijente koji odlaze kod takvih nema domino efekata. Te im nije bitno kako im je kolorisana kose, već je bitno da je taj i taj “instagram frizer” uradio kosu. Živimo baš u čudnom vremenu, složićete se. Takvi klijenti koji prate rad istih frizera možda i nisu klijenti, kakvi su potrebni nekom salonu koji želi da se gradi i raste na osnovu kvalitetne usluge.

Još jednom napominjemo da pratioci nisu potvrda nečijeg kvaliteta, šta više najčešće je potpuno suprotno. Ono što je za vas naš savet kada pretražujete internet u potrazi za “najboljim koloristom u Beogradu”, da dobro proverite sve dostupne informacije.

najbolji-frizer-u-beogradu-1

Ko je taj ko ocenjuje sve ovo?

Pa vi, čitaoci, klijenti i ljudi bez kojih ne bi bilo ni tog koloriste. Vi ste najbitniji. Vaša preporuka, zadovoljstvo, nemaju cenu. Pravi klijent će uvek naći onog pravog frizera pre ili kasnije. Možda u ovom ludilu i mnoštvu infromacija koje vam dolaze sa svih strane, se i opečete par puta, ali u nekom trenutku ćete sigurno naći onog najboljeg za vas.

Ono što je za vas savet kada pretražujete internet ne bi li saznali ko je najbolji frizer ili kolorista u Beogradu, pogledate: biografiju istog ( ako ona uopšte postoji ili su u pitanju samo kupljeni pratioci koji stvaraju “autoritet” ), radove koje kači na svoje profile i čime se on ponosi, kakav je njegov celokupni nastup na internetu ( da li postoji samo neki profil na društvenim mrežama ili još izvora koji dovode do njega – ovo definitivno pokazuje uspešnost u svim delatnostima), da li se možda bavi i edukacijom drugih ili posećuje iste, naravno najbolji savet i siguran savet je i dalje reč zadovoljnog klijenta ili preporuka vašeg prijatelja.

Pročitajte još neki od naših tekstova i pogledajte naš instagram profil i recite nam, ko je za vas “najbolji frizer u Beogradu“?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *